ocean-city-policia-strata-penazenky-klochy-naked-nomad-trouble-traveler

Tajomstvo ako sa dá na cestách stratiť peňaženka a potom aj mobil

Pracoval som ako plavčík v Marylande, oblasť Bethesda, čo je blízke okolie hlavného mesta Severnej Ameriky, Washington DC. Jeden deň, keď sme mali voľno vybrali sme sa ku Atlantickému oceánu. Paradox bol v tom, že sme si museli požičať auto. Ja som pred tým vôbec nejazdil na Slovensku, a nie to ešte po USA, ale vodičský preukaz som samozrejme mal. Nič sme nemali dopredu vybavené tak sa naše voľno začalo spontánne, zobrali sme naše bicykle a šup hľadať požičovne aut. Medzi tým sme zriešili, že s nami pôjde jeden chalan, ktorého sme spoznali na plavčíckom kurze v Bratislave. Zostava teda bola týpek z kurzu Jany, Klochy a ja Jurky. V prvých dvoch požičovniach sa nám auto nepodarilo vybaviť, pretože sme cudzinci. Do tretice všetko dobré dopadlo a auto sme si požičali, a bicykle sme si nechali v požičovni.

Ja som aj tak šťastný nebol, pretože ma čakala dlhá cesta autom. Jasné, že na prvej pumpe sme si kúpili krabicu s 30-timi pivami, tak som sa tešil kedy tam už konečne budeme.

jazda-autom-do-ocean-city

Jazda na pláž sa začala. Mierili sme do Ocean City, mestečko na východnom pobreží Severnej Ameriky. Cesta prebiehala v pohodičke, v polke cesty som sa vystriedal s novým kamošom Janym. Tak som začal ľabať pivká. Hneď som mal krajší výlet a už som bol aj oveľa šťastnejší. Dorazili sme do cieľovej stanice, Ocean city. Všetko tam bolo živšie, rýchlejšie, pestrejšie ako v našej oblasti, kde sme plavčíkovali. Ocean city je lukratívna oblasť pre letnú prácu a nočný život. Zo začiatku bol problém so zaparkovaním, pretože je to typické turistické mestečko. Tak sme sa išli spýtať miestnych robotníkov, tí sa nás hneď spýtali či hľadáme prácu. My, že nie iba hľadáme miesto na zaparkovanie. Po chvíli sme si fajné miestečko našli, vystúpili sme a hneď sme si ho označkovali močom. Tých pív už bolo strašne veľa. Vybehli sme na pláž a užívali sme si to tam na plno. Piva tiekli prúdom, hádzali sme sa do vĺn, len tak oddychovali a haluzili.

ocean-city-plaz-plavcikovanie

ocean-city-klochy-jurky-naked-nomad-trouble-traveler

Naša zostava z ľava – Jurky /Trouble Traveler/, Jany, Klochy /Naked Nomad/

Po takom šantení sme boli vyhladovaní, a tak sme sa šli najesť na pizzu do 7eleven. Je to klasický obchod s potravinami, plus tam pečú pizzu a rôzne pečivá. Objednali sme si pizzu, jasné, že prvá im zhorela, tak sme čakali na ďalšiu. Ku nej sme si objednali mega, zlý, modrý dressing. Chuť ani neviem prirovnať niečo ako spotené hašlerky s pokazenou tatárkou. Jasné, že Klochy to zjedol, predsa to nevyhodí. Odchádzame na menej turistickú pláž. Prichádzame tam, no pláž ani nestihneme navštíviť, Klochy zisťuje, že nemá peňaženku. Keď sme odchádzali tak si ju nechal na aute, samozrejme na ňu zabudol. Tak sa vraciame ku obchodíku 7eleven. Nenašli sme ju, opýtali sme sa aj v obchode, či ju niekto náhodou nenašiel. Ale márne nikto o ničom nevie, tak to ideme nahlásiť na políciu. Prídeme na políciu a Klochy teraz zisťuje, že už nemá ani mobil. Tak sa opäť vraciame ku obchodíku 7eleven. Už tam ideme tretí krát, predavačka sa len smeje, už sme aj zistili, že sa volá Ivana a je zo Srbska, ale nakoniec sa mobil našiel. Tak ideme zasa na políciu, už s Janym dúfame, že si zas niečo nezabudol. Na polícii sme vyriešili iba to, že máme zavolať o niekoľko dní či sa našla.

ocean-city-policia-strata-penazenky-klochy-naked-nomad-trouble-traveler

Vravím Klochymu, že nato aký je nezodpovedný lazar, má dobru karmu a peňaženka sa určite nájde. Mali sme na ňho trošku nervy na miesto vyvaľovania sa na pláži, sme jednu ulicu v Ocean City prešli asi 30 krát. Už je večer nestíhame ani západ slnka, tak Klochy s Janym dopíjajú pivá, ja len slintám, nemôžem si dať lebo cestou naspäť jazdím ja. Po ceste naspäť sa mi začína driemať a idem ako zfetovaný, len tak žmúrim.

ocean-city-cesta-domov

No jasné, že nás zastavujú policajti, nemal som tušenia začo. Bol som taký unavený, že som si nevšimol, že som nechtiac vypol svetlá. Nakoniec nič neriešia, ani fúkať mi nedali a idú preč. Sú asi 4 hodiny ráno a my v poriadku prichádzame na apartmány. Dopijeme zvyšné pivá, zaspávame na zemi.

O niekoľko dní sa peňaženka našla, ale už mal všetky karty zablokované, čiže si ich potom musel vybavovať na novo a ešte si zaplatil aj za poštu z Ocean City ku nám na apartmány. Ale predsa tu karmu mal dobrú 😉